اموزش هك و ضد هك...
پاسارگاد رايانه_هك_بوت_ويسي كشي_ترفند_چت كلاينت
خوش امديد

به نام خداوند جهان آفرین

<<شروع به کار>>
با سلام _____من (محمد مكانيك)هستم
قبل از نوشتن این مفاهیم ی باره دیگه به شما دوستان عرض می کنم
این مطالب جنبه آموزشی داره و من هیچ مسئولیتی به عهده نمی گیرم و اگه یکی استفاده درست از این مطالب نکرد و...

اول از همه بگم هک کردن به چهار روش صورت می گیره.
1- حمله از طریق( DOS (Denial of Service Attack
2- حمله به روش Exploit که من می خوا این رو بهتون یاد بدم
3-حمله به روش( Info Gathering (Telnet
4-حمله به روش Disinformation

خوب و اینم بگم برای شروع به کار:
داشتن win 2003, linux
یاد گرفتن زبان C
یاد گرفتنTCP-IP


البته بدون اینا هم می شه ولی زیاد اصولی نیست
اینو گفتم که مطالب رو ول نکنین بگین بیخیال C و هک

بدون مقدمه دیگر شروع به کار می کنم
می دونید که اولین کار برای هک کردن یک فرد یا یک سایت بدست آوردن IP است
IP: هر کامپیوتر در اینترنت با یکIP مشخص می شوند و چون ما به صورتdial-up وصل می شیم هر بار تغییر می کنه.
شکل Ip به این صورت است به طور مثال217.219.187.25
و اینکه این شماره ها 3 رقم اولشان اصلا تغییر نمی کنن و رقم آخر با هر بار وصل شدن به اینترنت تغییر می کنه مثلا الان 25 هست دفه بعد ممکنه بشه 200
و توجه داشته باشین این رنج از اعداد تا شماره 255 بیشتر نمی رن یعنی
217.219.178.1 تا 217.219.187.255

برای بدست آوردنIP یک فرد در چت
کافیه در command prompt که همون صفحه DOS هست(لطفا نگین DOS چیه (; )
تایپ کنید netstat -n
اطلاعاتی ظاهر می شوند که شامل IP های زیادی هستن شما باید برین دنبال IP بگردین که پورت5101 رو جلوش داشته باشه این IP رو که می بینید برای شخص مورد نظر است.
پس بدست آوردن Ip رو یاد گرفتین. و اگه کسی بگه که این راه کار نمی کنه بی خود می گه
چون من همیشه از این روش استفاده می کردم و می کنم.
حالا بدست اوردنIP یک سایت:
شما در داخلDOS کافیه تایپ کنیدPing ***
که به جای ستاره اسم سایت رو می نویسین
به طور مثال ping google.com
اطلاعاتی ظاهر می شوند که شامل IPهست که IPسایت مورد نظر می باشد.
حالا بدست آوردنIPخودمان در اینترنت
کافیه وقتی تو اینترنت هستین در DOS تایت کنیمIpconfig
که ی IP بهمون می ده کهIP خودمونه
حالا شما می تونید با استفاده از برنامه های IPscanner
IP هایی پیدا کنید یک کاره باحال اینه کهIp خودمونه بدست بیاریم
مثلا:217.219.187.25
بعد درIPscanner از رنج 217.219.187.1 تا 217.219.187.255 می نویسیم
و IPscanner تو این IP ها می گرده دنبال Ip هایی که ON هستن و از سرور دارن سرویس می گیرن.
IPهایی پیدا می کنه حتی به شما نشون می ده به کدامین سیستم می توانید نفوذ بهتری داشته باشین. و حتی می تونه در بعضی مواقع تعداد درایوها تعداد یوزرها و نام یوزر و ...
رو نشون بده.
در ادامه من لینک این برنامه رو پیدا می کنم و برایتان می زارم که دانلود کنید.

لینک برنامه IPScanner
http://www.4shared.com/file/NrpVl0a8/IPScanner.htm

فعلا برای امشب فکر کنم کافی باشه.
شما هم برین این چندتا دستور رو کار کنید تا بعد بقیه رو بهتون بگم.
اگه سوالی داشتین مطرح کنید.
موفق باشین به یاری لطف خداوند
حق نگهدار


نظرات شما عزیزان:

m4m4d_k0rd
ساعت0:54---5 مهر 1390
mer30 mamal ama hano jay pishraft dare ba einke taze baz shode ama aliye khayli khob to ein modat kam pish raftii karet doroste barat arezoye movafaghiyat mikoanm


پاسخ: فدات داداش گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 4 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط محمد علي رضايي

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 17230
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



بیلیارد آنلاین 2 نفری بازی

<-PollName->

<-PollItems->